Vyhledávání

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Jak nakupovat?


katalogu produktů nebo pomocí vyhledávání zboží si vyberete produkt, který si chcete koupit. Vybraný produkt pomocí tlačítka Koupit vložíte do košíku. V Košíku zkontrolujete, jestli košík obsahuje vše, co potřebujete. Pokud jste registrovanými zákazníky, stačí se přihlásit, pokud ne, zaregistrujte se nebo nakupte jednorázově bez registrace. Dále si vyberete způsob dopravy a úhrady, který Vám vyhovuje. Po zkontrolování všech dodacích údajů stačí jen objednávku potvrdit stisknutím tlačítka "Vytvořit objednávku".

O úspěšném přijetí objednávky budete informováni doručeným e-mailem s rekapitulací Vaší objednávky.


DOPRAVA A PLATBA



 Česká republika

Balík do ruky České pošty s doručením do 24 hodin předání balíku přepravci.
Nad 1500 Kč je poštovné a balné v hodnotě 90 Kč zdarma

 
Slovenská republika

Balík do ruky GEIS s doručením do 24 hodin předání balíku přepravci.
Nad 70 € je poštovné a balné v hodnotě 5 € zdarma

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s logem, poškození krabice) podle přiložené faktury. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.


PLATBA

DOBÍRKOU, KARTOU NEBO ONLINE PŘEVODEM
 Nejrychlejší způsob, na nic nečekáme a zboží ihned odesíláme. Zásilku zaplatíte online nebo dopravci při dodání.

DOPŘEDU PŘEVODEM
Odeslání objednávky je zpožděno o 2–3 dny, než přijde platba a zpracujeme ji. 

HOTOVĚ
 Při osobním převzetí.


STAV VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

Pokud jste registrovaný zákazník, zjistíte stav vyřízení Vaší objednávky v sekci mé objednávky.
Pokud byla objednávka vytvořena bez registrace, přišel Vám v rámci prvního informačního mailu odkaz pro sledování stavu Vaší objednávky.
Je možné využít tento odkaz. Po zadání čísla objednávky a opsání kódu bude zobrazeno v jakém stavu se daná objednávka nachází.

Proces objednávky je rozdělen do několika kroků

1) přijato - objednávka byla úspěšně uložena, Vám přišel mail s její rekapitulací a čeká na naše zpracování

2) zpracovává se - pokud není některá položka z Vaší objednávky skladem napíšeme, kdy bude, případně Vás kontaktujeme ohledně dalšího postupu, objednávku je možné editovat podle postupu zde. Nebo se čeká na Vaší platbu.

3) čekáme na zboží - Vaše objednávka čeká na položku od našeho dodavatele

4) fronta na tisk - Vaše objednávka je kompletní "už jen zabalit"

5) zabaleno, expedujeme - Vaše zásilka je již zabalena, přepravuje se na podací poštu

6) odesláno - zásilka byla odeslána, na mail Vám přijde číslo balíku (máte možnost sledovat pohyb balíku na cpost.cz)

7) připraveno k předání - objednávka je kompletní a je připravena na vyzvednutí (v případě, že zákazník zvolil možnost osobního předání)


JAK EDITOVAT NEBO ZRUŠIT OBJEDNÁVKU

Editovat nebo zrušit objednávku může pouze registrovaný zákazník. Volně editovatelné jsou objednávky, které jsou ve stavech "přijato" nebo "zpracovává se" objednávky v ostatních stavech není možné editovat.

Jak editovat?
Po přihlášení na svůj účet je nutné navštívit hlavní menu a dostat se do sekce "mé objednávky". Pokud je možné danou objednávku editovat, je za ní zobrazeno tlačítko Upravit. Po jeho odkliknutí se dostanete na danou objednávku a můžete měnit počty kusů případně některé produkty odstranit nebo celou objednávku zrušit.

Po dokončení úpravy objednávky je nutné tyto úpravy potvrdit tlačítkem Potvrdit změny.
Pokud nebude objednávka potvrzena do 30 min bude automaticky vrácena do původního stavu!

Pro přidání zboží do objednávky je nutné využít tlačítko "Přidat obsah z košíku" 

Pokud jste objednávku vytvořili jako neregistrovaný zákazník jedinou možností editace je napsat nám mail s požadovanými úpravami na eshop@dmapraha.cz.


VÝMĚNA ZBOŽÍ

Zboží zakoupené v našem e-shopu lze vyměnit za jiné do 14 dnů bez udání důvodu. Při výměně zboží musí být splněny tyto podmínky:

  • zboží musí být vráceno v původním obalu
  • nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)
  • zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno
  • nesmí chybět kopie dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány

V případě výměny zboží, poštovné hradí zákazník. V případě doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou zasíláme zboží na dobírku. V případě přeplatku vracíme přeplatek na Váš bankovní účet.
 
Zboží na výměnu zasílejte na adresu:
DMA PRAHA  s.r.o.
U DÁLNICE 207
251 63 KUNICE

Přiložte prosím průvodní dopis kde nesmí chybět:

  • číslo objednávky
  • název (množství) vráceného zboží
  • název (množství) nově vybraného zboží


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje zboží zakoupené v našem e-shopu, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů bez udání důvodů. Tento nárok máte i na objednávky realizované po internetu s osobním odběrem. Právo na odstoupení od smlouvy vyplývá ze zákona č. 367/2000 Sb.
K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám Vaši identifikaci i vraceného produktu (faktura). Částka za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět převodem na Váš účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má KUPKOLO.cz s.r.o, právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (uvedení do původního stavu). Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvedete do původního stavu (očištěním, správné zabalení apod.)

Přiložte prosím průvodní dopis kde nesmí chybět:

  • číslo objednávky
  • název (množství) vraceného zboží
  • číslo účtu kam chcete vrátit peníze

Zboží na výměnu zasílejte na adresu:
DMA PRAHA  s.r.o.
U DÁLNICE 207
251 63 KUNICE
Zboží nezasílejte na dobírku!!!

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (tedy na nákupním dokladu je uvedeno Vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží.